Everything's in order in a black hole

Åh, haha min sista sommarlovsdag är nog den sämsta ever ^^ Kommer på efter lunch att visst fan! Mitt matkort och massor av skolgrejer är i fel hus! Så det var bara att ge sig iväg ut till Järfälla. En timme senare när jag kommer in i mitt rum så hittar jag det inte, utan för vända huset upp och ner i stort sätt. Fortfarande inte jättejobbigt, men sen på vägen hem så har vädret helt plötsligt gott från soligt till kallt och regnigt, och där står jag i shorts och t-shirt (y) Och sne när jag tänker att helvetet snart är över för jag är hemma när som helst, vad tror ni händer då?!?!?! Jag går förbi en liten affär, och dom hade en sån där markis utanför, som jag gick under, och precis när jag är under, SÅ GÅR DEN SÖNDER! Och 30 liter regnvatten åker ner över mig. Fyfan.

Och Jossan Matte är lätt ;) Det är bara att räkna lite :) Jag har alltid haft lätt för matte av nån anledning, har bara behövt plugga till ett prov hittills :)
Ser ut som jag vet inte vad, men så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: J

HAHA så jävla fail! xD

Ehm nej det finns inget som är lätt med matte, jag hade lixom problem med matte A, hur fan ska matte B gå??

2009-08-24 @ 07:27:13
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0