I'm not bothered what you say or how you dress

Okej, skola om två dagar, och jag mår inte helt skit. Det känns ovanligt bra för att vara skolstart. Men jag har nu sett slutgiltiga schemat, och det är faktiskt lite bättre nu! Vissa lektioner är borta och andra är lite flyttade, och jag börjar gilla mina måndagar, trots att jag går från 8.20 till 16.20. Lektionerna är Fotografisk bild, Musik, Engelska C, Matte E och Projektarbete. I Fotografisk bild kommer mna få ta kort, och sen redigera dom, så det är ju ganska lätt ämne, och jag får dessutom lära mig mer photoshop :D Sen musik ska man sitta och lira instrument, det är ju helt underbart. Engelska och Matte är också väldigt enkelt, iaf Matte E. Sen projekt får man ju välja sitt arbete så det kommer nog gå bra. Resten av dagarna vänjer man sig nog vid efter några dagar, utom onsdagar, där det verkar som att jag inte har någon lunch :s Och slutar 16.40. Awesome, not. Men aja, det kommer nog gå bra.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Matte E enkelt??!!!! Have you lost your mind!!??

Engelska C är kul men matte, fan, vi byter huvud tycker jag!

2009-08-23 @ 18:32:19
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0