Inside they might feel sad and wrong

Man inser inte hur mycket helger betyder innan skolveckorna börjar igen! Fyfan va trött jag är :o Och ikväll ska ja på nån grillning i Lövsta och jag orkar inte xD Men ajg ska ändå :) Fast jag har inget att grilla, men det är ett senare problem :)

Första skolveckan va helt okej dock :) Ganska kul att träffa alla igen, och min nya fysiklärare är bäst någonsin! Jag fattar fysiken, för första gången i hela mitt liv tror jag xD Men han är sjukt bra! Den enda läraren som är direkt dålig just nu är ju hon i Engelska, och kanske han i Kemi. Men annars är lärarna riktigt bra, jag är nästan lite chockad! Fast inte lika chockad som att en kompis sa att PARAMORE KOMMER TILL SVERIGE! Men jag har tyvärr inte sett nåt om det på nätet, och inte fått tag på han sen han sa det, så vet inte om det är sant, MEN FAN VA JAG HOPPAS! :o

Sen måste jag rekommendera det här bandet, och deras nya låt. Another Friday - Popular Girl (Känner sångaren, status status!!!!). Eller nej videon va visst nere xD Såååå, här får ni en gammal låt istället... Pittsburgh

Kommentarer
Postat av: fanny

fick värsta hysteri anfallet xD ! hoppas det är sant!!

2009-08-29 @ 15:04:48
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja jävlar vad vi skrek haha xD

Verkligen status att känna honom! Då måste dom va svenskar? Gud, inte trodde jag att svenskar kunde göra nåt så bra... :p hur känner du honom???

2009-09-01 @ 22:01:13
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0