Never miss a beat

Eftersom allt i designen typ handlar om musik, så ska väl inlägget handla om musik också :) Jag såg på mtv igår att Paramore nya video är släppt :D Och som vanligt när det gäller band som ska va lite djupa så fattar jag nada :D Men den är säkert jättebra xD Låten äger ju iaf!

Arctic Monkeys har också släppt en video till sin låt Crying Lightning, och den är ÄNNU konstigare ^^ DOm som brukar ha riktigt smarta videos. Kolla på deras video till Flourescent Adolescent så fattar ni va jag menar! Men aah, här är två videos som ni faktiskt ska se :) första med Arctic Monkeys, andra med Paramore.

'

Jag va ju tvungen att ha två videos för att bräcka Jossan :)

Kommentarer
Postat av: J

Haha visst är den lite speciell, lite läskig ser hon ut när hon står inne i den där glasgrejen :p

2009-08-18 @ 21:10:41
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0