Others they seem so very nice

Andra dagen avklarad i skolan, inte lika bra som den förra, men bra mycket kortare iaf :D Slutade 20 i 2!!!! För den andra fysiklektionen ska vi bara ha vissa veckor tydligen. Vi började som vi slutade igår med Matte E, och det fortsätter på samma spår typ ^^ Med massa i och z = a + bi etc etc xD Typ det nedanför ^^

Sen hade vi fysik! Och det är något jag inte gillar, fast vi har bytt lärare till en som faktiskt kan prata svenska så jag hoppas det blir lite lättare i år xD FÖrut hade vi nån rysk kärnvapenforskare typ xD Hon bröt så man knappt förstod hälften av va hon sa :) Sen hade vi ett nytt ämne idag, Biologi B. Man blev ju nästan mörkrädd efter lektionen xD Vi ska snacka om celler och hålla på, och så säger han; ja, här är en cell, om den där öppningen blir 0,00001 mm för stor, ja då dör du :) Haha jag känner inte jag vill veta så mycket mer om alla små saker som kan ta död på mig :o Så Biologi B rekommenderas inte för lättskrämda ^^

Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0