Some people think they're always right

Okej, gårdagen blev ännu sämre faktiskt! Men varför ska vi inte gå in på :) Istället så tänker jag att jag iaf inte har det lika illa som Calum Davenport. En ung brittisk fotbollsspelare, som blev attackerad i hemmet, och han blev knivhuggen av dessa. De högg han så illa att hans karriär kan vara över, för de kan tvingas amputera hans ben. Där rök hans framtid liksom. Förövaran var tydligen bara ute efter att förstöra hans fotbollskarriär. Idioter det finns.

Men skolan började ju idag! Hade inget iv på morgonen, utan började med Musik. Där fick vi inte göra någonting egentligen xD Vi fick fylla i ett papper om va vi ville göra och sen fick vi gå. Jag valde att spela i band som första hand och sen lära sig gitarr i andra hand :) Sen hade vi en enorm håltimme och lunch! Sen Engelska C och Matte E. På engelskan hade vi vår gamla lärare, och såklart var det jobba jobba jobba direkt från start xD Fast jag snacka bort typ hela lektionen med Jessica, så nu har jag massa att göra hemma, bra start! Matten var enklare än jag trodde, fast vi fick vara med B-klassen så vi var typ 40 personer i ett klassrum, det var stört överbefolkat. 15.10 stod klockan på när vi slutade. Och nu är jag stört trött för att jag inte sov någonting inatt typ xD Och jag ska spela korpmatch klockan 7, kommer somna i målet.

Kommentarer
Postat av: J

Åh spela i band!! Dude, så jävla coolt, min dröm!! :O

2009-08-24 @ 19:05:34
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0