This night is winding down

Hmm, paus mellan filmerna i filmkollandet. Har verkligen ingen lust att sova ikväll, så därför bloggar jag lite istället :) Jag tänkte tipsa er om ett väldigt bra band som heter We Are Scientists, som tydligen fått sitt namn ifrån att dom sa att de var vetenskapsmän för att få låna pengar, hmmm. Men i alla fall, dom är jättebra så ni får en video med låten Nobody move, nobody get hurt :) Lite dåligt ljud men men, finns på Spotify också!

Sen har jag börjat lyssna mer och mer på Hey Monday, och hon som sjunger är ju riktigt söt :D Inte i närheten av Hayley i talang eller utseende men hon är riktigt duktig. Cassadee Pope heter hon visst. Så killar kan ju googla bilder på henne och resten kan lyssna på när hon sjunger. Bra va? :) Aja nu är det dags för ny film! Fever Pitch heter den :)

Förresten, jag kan inte kommentera andras bloggar. det står nåt om Bad Gateway, händer det bara mig?

Kommentarer
Postat av: J

haha visst är she´s the man awesome!! :O :P

Haha dom var bra, älskar videon ju! :p

2009-08-20 @ 20:07:05
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Jag igen :p

Dude! Dom är asbra!! Helt stört ju!! älskar dom!!! :DD

2009-08-20 @ 20:44:16
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0