30/11 Arenan, Fryshuset, Stockholm, Sverige

Datumet och platsen jag aldrig någonsin kommer glömma! Paramorekonsert och det var så sjukt jävla bra! Efter många timmars väntan med frusna tår, köande och ett oväntat sällskap av två lesbiska tjejer (ja det behövde nämnas^^) så kom vi äntligen in. Tom & Jerry kexen höll mig vid liv (tack Jossan). Hela fyra förband innan dock. Missade det första då vi stod i kön, det andra var inte så bra, det tredje (Paper Route) ar helt okej och det sista som hette You Me At Six var faktiskt riktigt bra. Sen kom äntligen Paramore med ett enormt P ut på scenen och fyfan vad bra dom var. Introt minns jag inte, men bra var det. Men sen när de började spela Ignorance...fyfan, den känslan kommer jag aldrig i mitt liv att kunna glömma. Finns det musikorgasmer så fick jag en dubbel sådan precis då. Hela konserten var helt underbar, och jag kunde inte haft bättre sällskap. Så en helt hysteriskt bra kväll :D



Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0