a flower that only blooms in the violet hour

Sitter hemma och pluggar fysik, och försöker även få lite labbrapporter skrivna. Underbara helg...

Aja i alla fall så var det SACO mässa igår i Älvsjö. Det är som Älvsjömässan fast med högskolor och universitet istället. Där fanns typ 30000 bås med olika skolor och massor av seminarier. Jag kom därifrån 10 kg kataloger och 40 pennor rikare. Jag kom dit utan en aning om vad jag vill göra efter gymnasiet, och nu efteråt så måste jag säga att jag nästan är ännu mer förvirrad än innan. Det finns så mycket att välja på. Gymnasiet har gjort mig så trött på naturämnena att jag vill göra något annat. Jag går natur-natur, men avskyr Kemi, Biologi och att labba, fel linje eller vad? Jag funderar på att ta en juridiklinje någonstans. Fast vet inte om jag ens kommer in på den ^^

Sen vart jag ska plugga någonstans är också en fråga. Uppsala eller Stockholm ligger närmast. Men jag funderar även på Lund, Linköping och Blekinge. Nej fyfan det här blir ett jobbigt val. Sen så måste jag ju hitta tid att åka till London och bo där en stund! Men det ordnar sig.

Saknar för övrigt Paramore! Dom MÅSTE komma tillbaka!


Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0