Diamonds are forever

Pisshelg! Har bokstavligt talat pluggat HELA helgen, med ett litet undantag vilket var matchen idag. Har ett enormt jävla historiaprov på fredag, och eftersom jag missade fysikprovet dagen efter konserten (sjuk/trött take your chance) så ska jag göra det någon gång nästa vecka, men jag får inte veta exakt vilken dag av någon anledning, och jag vet inte ens om jag kan få mer än godkänt på det. Så vet inte hur mycket jag bör plugga egentligen. Sen historiaprovet är en härlig historia. Vår lärare sätter poäng efter hur mycket man skriver om en sak, inte efter hur bra det är. Så man måste ha i princip hela boken i huvudet och kunna skriva massor med skit bara. Inte min typ av prov direkt.

Men matchen idag var en liten höjdpunkt från en ganska taskig helg. Vi vann med 5-4 efter att ha gjort mål med 6 sekunder kvar och sen igen med 2 sekunder kvar av matchen. En ganska så hyfsad vändning om jag får säga det själv.

Funderar också på att byta lite grejer i bloggen, och har fipplat lite på en header. Ni får helt enkelt bestämma om den är bättre eller sämre än den gamla ^^
LÄNK

Men.. back to the fysikplugg!

Kommentarer
Postat av: Jossan

jamen du då är ju vi på ungefär the same page, asmycket att göra och helgen sög :p

den nya headern var skitsnygg, men om du bestämmer dig för att byta så måste du ändå ha kvar "music is what feelings sound like", älskar det :p

2009-12-07 @ 00:15:50
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0