Do the konga!

En mystisk trend sprider sig i Sverige, som en stormvind drar iväg en stackars kanin. Eller ja, något sånt. Jag tror säkert att ni har hört talas om fenomenet. Folk har nämligen börjat kalla mig Simme från ingenstans. Eller ja, ni har nog inte hört talas om det trots allt. Men den här veckan och förra har jag blivit kallad Simme jätteofta. Och allt började efter Paramorekonserten när Jossans pappa kallade mig det! Är det han som startat det? Hmmm....

Iallafall så har jag prov på fredag! I historia. Det är drygt 50 sidor att läsa, men tack och lov så har våran lärare använt samma prov i ca 10 år, såp man vet ungefär hälften av frågorna redan. Ska dock plugga på allt ändå utifall att hon bestämmer sig för att helt plötsligt göra ett nytt prov.


Kommentarer
Postat av: joss

haha du kallades ju simme av alla förut :p

2009-12-10 @ 23:10:35
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0