Here it goes, here it goes again

Nu är det lite sent här, men har suttit och spelat gitarr för mig själv i ett par timmar nu. Första gången på länge som jag blev riktigt taggad att spela gitarr. Men kul har jag haft, kände mig som en äkta estetare, sittandes i sängen med gitarren och 3 kg papper med olika låtar.

Jullovet är så sjukt skönt att jag knappt vet hur jag ska beskriva det. Gud vad jag behövt det här. Jag har visserligen massa plugg att göra under lovet, men just nu är det bara att ta det lugnt. Har lekt lite i snön, åkt lite tefat (DET ÄR SÅ SJUKT KUL!), varit i stan en vända och allt har varit bra. Dessutom så har jag lyckats ragga engelskamanuset från Frida nu, så vill du ha det så är det bara att säga till Jossan :) Det blev konstigt när man la upp det här.

Sen måste ni se den här videon. Jag tyckte låten var bra, och letade upp videon, och det är nog den bästa video jag någonsin sett. Hur kommer man på det där? Jag blir nästan taggad på att göra en kopia, någon som är på? ;)

Sen får ni en till video, med ett annat band som gått i min skola. De är inte lika bra som Another Friday, och en annan musikstil, men jag har blivit beroende av låten. En el-ukulele är ett måste i alla låtar från och med nu!

 


Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0