Hey teacher leave them kids alone

Historiaprovet gjort och därmed har jag gjort alla prov innan jullovet! Skönt eller vad? Ska bara skriva lite jobbiga labbrapporter så kan jag njuta resten av skolan :) Jag behöver verkligen det här lovet. Behöver vila ut mig lite. Fast senaste skoldagarna har ändå varit rätt lugna, i torsdags så var vi på livrustkammaren under stockholms slott. Det var överraskande intressant, antagligen för att vi hade en väldigt bra guide. Sen i fredags så varvi på studiebesök hos några munkar i Jakobsberg. Dom var ju inte lite djupa. Om man frågade en sak så fick man tänka i 5 minuter innan man förstod vad dom menade ^^

Sen är det snart jullov!!! Och jag ska till Storvreta! Så underbart. Vi kommer antagligen åka ut direkt, men storvretaär världens bästa turnering ändå.


Kommentarer
Postat av: jossan

haha that´s the spirit när man ska på turnering! vi kommer åka ut direkt.. skäms simon xD

2009-12-13 @ 00:21:06
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha måste önska dit pararmore! :D

Haha vi står innanför plattan, vid spãrrarna till tunnelbanan vid åhlens fõnstret ;)

2009-12-14 @ 00:13:48
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0