I'm dreaming of a white christmas

Nu har det hänt grejer här! Det har snöat massor, vilket är bra. Ska det vara svinkallt så kan det lika gärna snöa också! Fast den känslan dog ju lite så fort man greppade snöskyffeln och började skotta uppfarten, gud så tradigt det är. Men snö är mysigt, nu när man har både vinterskor och vinterjacka så jag slipper frysa så mycket. Dessutom kanske man får uppleva en vit jul för första gången på gud vet hur länge:D Måste ha gått på mellanstadiet eller något senast det var snö vid jul.

Jag är klar med ALLT julklappshandlande och förberedelser och allt vad det kan vara.  Var faktiskt klar för längesen, istället för att panika 23 december som jag brukar. Rätt skönt :D

Avslutning imorrn, kommer bli awesome, snart jullov och vara borta från skolan ett litet tag. Fast har typ 3000 skolsaker att göra under lovetmen ändå. Och manuset från Romeo & Juliet dyker upp så fort jag lyckas locka det från Frida.


Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0