Jingle Bells

Ganska skön måndag idag, efter den hemska helgen. Vi hade nämligen uppspelning på musiken, äntligen ^^ Jag tror dock att min grupp var den sämsta haha. Men kul som fan var det! Lite felspelningar här och en missad ton där men är nöjd ändå. Sen fick man höra alla andras också. Vi fick höra en kreativ variant av Rudolf med röda mulen (askul), en Jingle Bells där sångaren growlade i refrängen, en jullåt till Summer of 69 melodi och till slut några som gjort en helt egen låt, och den var brutalt bra. Det tyckte jag iaf när jag satt och lyssnade. Får se om jag får tag på en video och lyckas lägga upp den.

Sen fick vi tillbaka omdöme på Romeo & Juliet pjäsen i engelskan, och vi fick högsta betyg! "Brilliant dramatization!" skrev läraren, och hon tyckte om att vi lekte med språket. Min huliganbrittiska gick tydligen hem. Jag glömde ju att be någon att spela in redovisningen, men kan säkert få upp manuset ifall någon är intresserad ^^



Kommentarer
Postat av: joss

intresserad over here! :p haha

2009-12-07 @ 23:58:52
URL: http://paramorerocksmysocks.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0