Rape me my friend

Kallt som *** imorse! Och hela dagen! Det var ju nästan så man avled. Och när man fryser så irriterar man sig på saker som man knappt skulle ens lagt märke till annars. Typ som att den gamla tanten framför en går i slowmotion när man har väldigt bråttom till ett tåg, eller det som jag höll på att få stora dampet på imorse. En tjej som sitter framför mig på bussen med dåliga hörlurar, så hela bussen hör precis vad hon lyssnar. Det går väl an när det är skön musik, men hon lyssnade ju på nåt som lät som att man eltorterade en gris.

Sen har jag sett bilderna från Paramore.. Haha dom på mig var ju väldigt fina (not). Efter det här så kommer jag aldrig lämna huset utan hårvax, eller gå i närheten av Fanny med en kamera :) Och jag lät inte lite fåfäng där :D Nog med det här, ni får en bild om hur jag ska se ut istället (bortsett från flinet).

Blev ett väldigt positivt inlägg det här haha ^^

Kommentarer
Postat av: jossan

flin haha? xD jag ser inget flin, bara ett försök till fjortismin :p

2009-12-04 @ 12:05:38
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0