Storvreta Innebandycup

Jahapp då var man hemma från Storvreta igen då, efter bara tre matcher ^^ 1 vinst och 2 förluster blev det och en tredjeplats i gruppen. Lite besviken är man väl, eftersom man klev upp 10 i 6 imorse för att spela en tredje gruppspelsmatch som visade sig var helt meningslös! Allt avgjordes egentligen redan i första matchen när vi förlora mot Koovee, pga att en i laget tog en 5-minutersutvisning i slutet -.- men aja det var skitkul iaf :D som vanligt när det är Storvreta. Det enda lite sämre var väl att vi sov på hotell istället för i en skolsal, för vad är väl en innebandyturnering utan att vakna upp 6 på morgonen på ett 3mm tjockt liggunderlag med jätteont i ryggen?

Julen i år var ovanligt bra, mest pga att det var SNÖ! För första gången på evigheter så fick man en vit jul. Paketen var lite av en besvikelse då jag inte fick något jag önskade mig, men det fanns ju några höjdpunkter. Så som Spotify premium i en månad till exempel ;) Det är inte fy skam då jag stör mig som fan på vissa reklamer! Lite böcker också, och lite filmer :) Fick 2500:- av pappa att köpa eget för också, och de är nästan slut redan ^^ Är väl 500 kvar efter att jag köpt en iPod nano (köpte den sista i affären :D ) och en ny innebandyklubba!




Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0