A snowflake fell and it felt like a kiss

Sent en söndagsnatt nu. Borde kanske sova, men istället ligger jag under täcket med en kopp varm choklad med vispgrädde i handen, lyssnar på musik och stirrar ut i den mörka natten. Visst låter det poetiskt? Skulle kunna vara början av en dikt. Så vackert haha.

Sen har ju AIK vunnit dubbeln :D Vilket för er som skiter i det betyder att man vinner både ligan och cupen samma år. Jag har därför studsat av glädje hela veckan i stort sett! Jag har varit med om två SM-guld förut, 1992 och 1998. Båda gångerna var jag dock för liten för att minnas det, så det här var första gången "på riktigt" eller hur man ska säga, och jag blev så jävla glad. Jag kunde tyvärr inte vara i Göteborg och se dom vinna, så jag stod på en tågstation och lyssna på radio, och det var inget litet glädjetjut jag gav ifrån mig när slutsignalen gick ^^

Sen innan jag går och lägger mig på riktigt så måste jag ge en känga åt SL, och deras tåg som inte varit i tid en enda gång på morgonen senaste 2-3 veckorna. Hur fan kan dom bli så förvånade att det blir kallt varje år? Någon borde berätta för dom att vi faktiskt bor i Sverige, och att här finns något som kallas för "vinter". Jag kommer behöva ta ett tåg tidigare sen när snön kommer, då blir det ännu mer kaos.

Kommentarer
Postat av: J

Haha jag kommer ihåg förra året när tåget åkte i typ 50 km/h hela vägen från tullinge till årstaberg bara för att det var blöt och det låg löv på spåren.. kom jättesent :p

2009-11-09 @ 23:43:36
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha jag var i liljeholmens nya centrum, sär fanns det inga skivaffärer, i stan vet jag :p

2009-11-09 @ 23:45:37
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Bells

Haha du skriver så roligt :P

2009-11-19 @ 01:20:45

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0