Good morning, Herr Horst

Vet ni vad?! Jag kom upp imorse!! Och jag gjorde det till konst! Först hade jag ställt två alarm på mobilen med olika jobbiga signaler, sen flyttat min vanliga väckarklocka tvärs över rummet till fönstret så jag behövde kliva upp och ta mig över mitt stökiga golv utan att trampa på något för att stänga av det. Men var det slut där? Nej nej, klart jag har ett ess i rockärmen. Igår bad jag nämligen min lillebror att gömma en väckarklocka på valfri plats i mitt rum, så när den började tjuta så var jag tvungen att kräla runt på golvet och leta som en tok innan jag kunde stänga av den :) Det var knappast ett behagligt sätt att börja sin dag, men det fungerade iaf ^^

Ja nu var det här inlägget menat att bli uppskickat i fredags morse men då var internet såklart nere så det blir upplagt nu istället! :D Ni får en video också, med en låt från Tegan and Sara's nya skiva Sainthood. Själva skivna är ganska medioker, men den här låten, som heter Hell är riktigt riktigt bra. Skum video dock. Någon lite mer konstnärlig får gärna försöka tyda den ;) Älskar Saras röst (den som är lite back-up här).


Kommentarer
Postat av: joss

Jag hoppas verkligen det går, annars kör vi på siamestvillinggrejen :p

Haha men asso du är ju hysterisk, haha måste nästan prova det nån gång, fast jag tror jag skulle hata mig själv för att tvinga mig att vakna på det sättet :p

2009-11-28 @ 15:02:49
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0