Kidnap the Sandy Claws

I'm happy :D Mycket nya skivor köpta nyligen, mycket mycket bra! På min födelsedag så fick jag 500 kronor rabatt på Åhléns, så efter skolan drog jag in till stan och dregla loss :) Det blev 4 skivor till slut, och jag är väldigt nöjd med alla. Jag köpte We Are Scientists - Brain Thrust Mastery, The All-American Rejects - Move Along, The Strokes - Is This It? och Paramore - Riot!. Har älskat Riot! hur länge som helst, men har aldrig köpt den, men nu ligger den där i skivsamlingen till slut :) Jag bryr mig inte om alla som säger att det är onödigt dyrt med skivor och att man kan ladda ner, det är inte alls samma sak att ha en skiva som att ha en fil på datorn. Det ger en helt annan känsla.

Sen börjar året gå mot sitt slut och jag som den nörd jag är har knåpat ihop 2 spellistor, en med det bästa från hela året och en med julhits! Döda mig nu om jag är tidig, men det närmar sig ju! I 2009-listan så kunde jag ju faktiskt lagt in hela Brand New Eyes skivan då den är helt fantastisk, men lite variation måste vi ju ha ;)



(Bilderna är länkar)

Kommentarer
Postat av: Evelina

The All-American Rejects och Paramore var sjukt bra val av skivor :) Dock tycker jag att The All-American Rejects självbetitlade album är bättre :)

För övrigt har du sjukt rätt om att skivor är en helt annan grej än nedladdade låtar!

2009-11-08 @ 03:34:52
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: J

Ja gud, så dumt att man aldrig gått och köpt riot eller all we know is falling fast man har lyssnat på dem hur länge som hellst. Juste, vi ska försöka fixa t-shirtar till konserten, ha nån snygg bild på och nån textrad, vill du ha en, kommer kosta typ 170 nånting ;)

2009-11-08 @ 20:53:21
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Anonym

cd skivor har mer känsla, o lp e tom ännu bättre ;)

på tiden me nya spellistor btw xD

2009-11-08 @ 22:14:20

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0