Out the door just in time

Suck, boring söndag igen! Som tur är är inte nästa vecka lika jobbig som förra, som innehöll 3 prov och 1 redovisning, fyfan. Men det gick ganska bra hoppas jag, och 5 timmars uppsatsskrivningen var nästan lite mysig. Man satt och småprata med de som satt vid borden bredvid, och bollade idéer och käkade lite. Dock så var man ju helt utpumpad när det var slut, så det var bara att åka hem och sova i några timmar innan man var på benen igen. Sen kom jag ju på att jag skulle ha svenska nationella dagen efter också, fast då hålla tal. Så vid runt 4 på natten så var jag äntligen klar med ett 5-minuters tal (som visade sig vara närmare 7 minuter på själva redovisningen, damnit!). Jag skulle också ha en uppspelning av alternativa slut av Romeo och Julia men Julia var ju sjuk så vi får spela upp på måndag istället :)

Så vad har jag mer gjort? Hmm, jag har upptäckt av att mellan mig och 5 andra klasskompisar så är jag överlägset bäst på att sjunga falsett på singstar. Vet inte riktigt om jag ska vara så jättestolt över det. Dessutom så var det ju 3 tjejer med, men dom hade ingen chans mot min ytterst manliga talang. Stayin Alive med Bee Gees <3 Sen

Sen blir jag mer och mer beroende av All-American Rejects. Tycker att dom är helt fantastiskt bra, och snart ska jag ha alla deras skivor ;) Fast ännu mer snart är det PARAMOREKONSERT!!!!!! :D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: jossan

haha juste, spelade du in redovisningen? :P

2009-11-22 @ 19:50:34
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: jossan

haha ok, glöm inte :p

2009-11-22 @ 22:24:48
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0