Wake me up, before you gogo

Jag har kommit på att jag är sämst i världen på att komma upp på morgonen. Imorse försov jag mig nämligen för tredje gången på de tre senaste skoldagarna, helt otroligt. Idag var det dessutom rejält. Jag började 9.50, kom till skolan 12.40. Nej usch skärpning lilla Simon, dags att ta sig upp. Jag hade 3 väckarklockor på imorse, men ändå så lyckas jag. Kanske borde gå och lägga mig en aning tidigare? Istället för att kolla tv halva natten. Ikväll ska det minsann vara släckt klockan halv 11 senast :)

Julen närmar sig med stormsteg också, snart är det december, och då kommer den där välkända paniken om att man måste handla julklappar till 300 släktingar och sen får reda på att någon kompis köpt något åt en själv, så man måste köpa ytterligare några. Det är stressiga tider, men jag älskar julen ändå :) Dock så kan det behövas något som får ens tankar bort från stressandet. Vart är jag på väg med det här dravlet undrar ni nu. Jag försökte bara hitta ett bra sätt att presentera Another Fridays jullåt ;) Den här helt okej faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha jag som trodde att jag var bäst i världen på att försova mig, men du kan nog få det priset i alla fall :p

Men asså gud va bra dom är. Nästa gång dom har nån spelning så ska vi gå ok? Haha dom är ju verkligen grymma, fatta nog inte det förns nu :p

2009-11-24 @ 22:23:38
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0