Ba da ba ba da ba da

En liten låttext kom tillbaka, se där! Från en väldigt bra låt! 10 kronor på att Jossan vet precis vilken låt det är! Jag var ledig idag! Det var mycket skönt :D Istället för att åka till skolan runt 8, så stanna jag kvar i sängen, myste (eller heter det mös? hmmm) och kolla filmer tills efter 12 nån gång... Det var faktiskt precis vad jag behövde efter 5 prov på två veckor :) Så nu mår jag bra och är glad igen haha.

Hmm, jag publicerade aldrig det här förut, så jag fortsätter skriva på samma haha. Det innan är skrivet i tisdags, när jag var ledig. Idag däremot så hade vi "forskardagen" på Stockholms Universitet. Det gick ut på att man fick välja 3 av 35 olika föreläsningar och lyssna ^^ Jag lyssnade på 4, bara för att jag hade en jobbig håltimme så jag lika gärna kunde lyssna på den också :) Det var rätt kul faktiskt. Jag gick på en om Buddhism, en om koagulation av blodet (som var jättetråkig!), en om hur mjölkpaket framhäver den svenska kulturen (ASFLUMMIG) och till sist en om nazityskland på film. Den om nazityskland var helt klart den bästa. Riktigt bra föreläsare också :) Fast det kan ju vara för att andra världskriget alltid har intresserat mig. Längtar tills vi läser om det i historian!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Siimon, Vart är "Hej Evelina"? :o

2009-10-08 @ 21:01:48
Postat av: fanny

2009-10-09 @ 16:14:59
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/
Postat av: jossan

sv; nej de får inte hända! men hon är typ helt frisk nu :D

2009-10-09 @ 16:22:03
URL: http://paramorerocksmysocks.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0