How do you love me now?

Nu får jag nästan be om ursäkt! Har inte bloggat på två evigheter ungefär, ni måste tro att jag har dött eller något :) Anledningen till att jag inte skrivit ett skit är att min egen dator har gått sönder (igen), och det var något allvarligt, så min dator är på väg till Irland vid det här laget för lagning. Ingen aning om varför den måste ända dit men men.

Så vad har hänt av betydelse? Hmm, jag är lite glad, för jag fick MVG på Kemi och biologiproven, och VG på fysikprovet som jag tyckte var helt stört svårt! Så jag är nöjd :) Sen i fredags så hade vi insparksfest på NT, där vi "nollade" tvåorna och ettorna. Eller ja, det var ingen nollning direkt, några 3or hade skrivit låtar om dom. Men kul var det! Sen på lördagenså fyllde Jocke år så då var det debut på krogen för både han och mig. Måste dock säga att krogen är rätt så överskattad, dyr öl och allt!:o Menvi hade lite kul iaf :)

Ja vad har annars hänt, hmmm... Vi har bestämt datum för klassresa med engelskan TILL IRLAND!!!!!! Så kul, vi ska dessutom vara där under St.Patrick's day, när de firar för fullt :D kommer bli stört kul. Det är inte förrän i mars nån gång, men jag längtar redan! Och det är ju lov! :D Jag ska göra högskoleprovet imorrn, som jag absolut inte ser fram emot, skulle mycket hellre gömt mig i Jossans resväska och åkt med till Tyskland :(


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha det går nog bra :p Fan va kul med klassresa till irland! fast jag skulle nog sett till att det blev england :p

2009-10-23 @ 18:38:36
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0