Oh, what a day!

Jag ligger just nu över skrivbordet och halvsover är jag skriver det här. Jag borde nästan sova snart. Jag gick upp klockan 6.30 imorse för att jag skulle sitta i sekretariatet för Scorpions Cup (Innebandycup). Kom dit lite lagom sådär, runt kvart i 8, och märker snart att jag är ensam där, för min käre kompis Olof hade försovit sig en väldig massa timmar. Han kommer dock efter att jag ringt och väckt han. Klockan blir 11 och jag gör mig redo för att åka hem, men nte fan kommer dom som skulle sitta där efter mig nä :S Så vi får sitta där deras tid också, för man får inte lämna det obemannat. Till slut kommer jag därifrån vid 2-tiden, när jag suttit där 6 timmar istället för de tre man skulle behöva.

Annars så har inte så mycket hänt på lovet haha, har mest vilat, vilket jag behövde. Har tränat lite innebandy också :) och det har beslutats om att vi inte behöver spela med 93:orna längre, vilket är riktigt bra :) Och vi får tillbaka Roger som tränare, nu tillsammans med Peter som jag hade när jag var i 10-årsåldern, känns riktigt bra.

Sen har jag bestämt att jag vill pierca mig i ögonbrynet eller läppen, eller ta hål i öronen, och sen tatuera mig. Jag vet inte motiv elelr plats än men en tatuering vill jag ha. Får be någon som ritar bra att göra en bild med allting som betyder mycket för mig :) Jag vill inte göra någonting bara för att jag tycker det är snyggt, för det känns som det är något man kommer att ångra.

Avslutar med att visa hur galet bra Bele har varit hittills i serien ;)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha Simon goes hard core :p

2009-11-03 @ 16:56:18
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0