Orkar inte låtrader längre!

Hmm, bloggen kidnappad igår ser jag :o Måste börja låsa efter mig tror jag allt... Men aja, som ni ser så orkar jag inte skriva låtrader längre, lite meningslöst och hänger inte alls ihop med inläggen alltsom oftast, blir förvirrande om ni (för jag har väl nååågra läsare) mot all förmodan skulle vilja läsa nåt inlägg en andra gång! Men nu blev jag väääldigt negativ här så börjar med nåt lite positivare :)

JAG HAR PARAMORES NYA SKIVA!!!! Brand New Eyes heter den för folk som inte vet. Jag åkte in till stan och köpte den på Bengans under min håltimme. Hämtade också ut min biljett till Paramore! Underbart! Det är nog bland det bästa jag någonsin hört, helt sjukt galet bra. Varenda spår är en väldigt stor mängd underbar. Jag ska ha någon av låtarna på min begravning, och en annan på mitt bröllop, så det så! Jag verkar så beroende av paramore ^^ Och det stämmer väl antagligen.

Hade historiaprov idag, och det var lätt lätt lätt :D Till stor del för att jag faktiskt kunde provfrågorna redan dagarna innan! Tacka gud för lata lärare som inte orkar göra olika prov till alla klasser! Så jag visste 8 av 12 frågor redan innan. Kalla det fusk om ni vill, jag tyckte bara att det var skönt ^^ Kemiprov imorrn, och födelsedag! :D Så det blir plugg idag också.

UNDERBAR BILD!


Kommentarer
Postat av: Em

Grattis!! ;) nu ere ba 47år kvar till pensionen xD

2009-10-02 @ 10:26:55
URL: http://rockbottom.webblogg.se/
Postat av: jossan

Påstår du att mina blogginlägg är förvirrande för att jag har osammanhängande rubriker huh?? :p

2009-10-03 @ 16:12:58
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: josssan

haha jag brukar bara ta nån ocå, men ibland så bara kommer det passande texter haha :p

2009-10-05 @ 14:58:25

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0