This is halloween

Nu borde jag vara på en halloweenfest i Jakobsberg, men istället ligger jag här och kallsvettas och mår bajs efter att ha vaccinerat mig mot svinisen. Jag börjar undra om dom inte råkade ge mig svininfluensan istället för att skydda mig emot den. Egentligen är jag inte i en riskgrupp, men jag åkte dit på chans och jag fick minsann en spruta. Tveksamt om det var värt att missa festen ikväll dock ^^ Borde tänkt efter där. Men det här funkar det med, ska snart kolla på Nightmare before christmas, en helt underbar film som jag ser minst en gång vid den här tiden på året.

Nu kommer syrran och tjatar, så får sluta här :) Får hoppas att jag mår bättre imorrn.

Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0