Högskoleprovet!

Så nu har man plågat sig igenom högskoleprovet än en gång. Klev upp halv 7 och kom hem runt 5 på eftermiddagen, en heldag! I höstas gick det ganska mycket åt helvete då jag inte kunde ett enda ord typ (13 av 40) och fick 1,2 i poäng. Men nu gick det bättre :D Rättade det nyss via text-TV och fick 100 av 122! Och enligt normeringstabellen från i höstas ger det 1,8 av 2 i poäng! Vilken lättnad! Fick färre fel på hela provet nu än vad jag hade på bara ordkunskapen i höstas.

Men det här betyder att om jag får 1,8 så kan jag i princip komma in på vilken utbildning jag vill på högskolan! Nej nu är jag så glad så glad.

Kommentarer
Postat av: rebecca

och jag är inte så glad så glad för du ca ignorerar mig?:O

2010-04-10 @ 21:37:33
Postat av: j

Du är så fruktansvärt dålig på att skriva så det är inte sant ju! :p

Har du glömt bort din blogg? haha

2010-04-30 @ 00:02:38
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0