Allt ska upp på facebook!

Är det inte så? Allt man gör ska skrivas i en status på facebook! Varenda händelse i ens liv, ner till minsta lilla toabesök. Inte för att jag tycker det är fel eller så, men såna här statusar vill jag faktiskt helst slippa...

"Hi, my name is C**** and I'm a wankaholic!"
"Today I went to the beach, I swam around in the sea, I saw some chics and got a BONER! :L"


Båda de här statusarna kommer från en som gick i min klass på gymnasiet. Känner ni inte att ni verkligen ville veta? ;) Nej men han är lite....speciell om man säger så. Finns historier! :D

Och idag har varit lite halvbra bara ^^ Skulle träffa en kompis på dagen, men hon ställde in....det fyllot ;) Sen på kvällen skulle jag vara med några andra men inte fan gick det heller. Och dessutom sparkade jag sönder tån på en tröskel, så ja det är synd om mig just nu. Sitter och tröstar mig med chips framför Johnny English på TV6 istället! Det duger det med, kanske ;)

Avslutar med att säga att jag vill gå på krogen och den som tar mig dit är jag evigt tacksam ;)

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha ja cops är värdelöstXD men det är ju mellan typ family guy och nått annat så då blir det så att man får dras med det:(

2010-08-05 @ 21:10:39
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0