Scaaary

Det är fan inte långt kvar nu.. Om 17 dagar så är det upprop i Linköping, och jag har inte ens bestämt mig om jag vill åka än. Jag vet att jag måste ta ett beslut typ nu, men det går inte. Å ena sidan så är jag djävulskt skoltrött, och vill helst av allt jobba ett år. Men jag får ju inga jobb, så då kan man lika gärna plugga ett år? Eller? Äh, jag kommer slita av mitt hår i ångest snart. Det kanske löser sig ändå då det inte verkar som att jag får någon lägenhet i Linköping ändå, och då går det inte så bra att plugga.

Allt skulle ju lösa sig när jag åkte dit förra helgen och kollade på stan och lite så, men icke! Jag är fortfarande lika förvirrad som en senilpatient i en labyrint utan utgångar...grym liknelse där förresten. Men stan va helt okej iaf, och jag fick träffa Rebecca och hennes morotskompis Micha, så lite nice va det iaf :) Så jag kommer inte vara helt ensam i stan om jag bestämmer mig för att flytta...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Det där va lågt!:(



Och gay peter va bästXD HAHA!

Men i såna fall kan han väl göra en penisförlägning?:D

Btw så kommer du jobba mer i ditt liv än vad du kommer i skolan så jag skulle röst på skola :L Och du kommer nog bli jävligt jobbtrött ändå. Dessutom är Linköping(<3) asfint!!!



2010-08-01 @ 23:00:23
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0