Tuff tuff tuff (som ett lokomotiv)

Klockan är 7 och jag är nyss hemkommen, och pigg som en jävla jag vet inte vad. Har suttit båtvakt hela natten, så sjukt tråkigt att man nästan dör av tristess bara av att tänka på det. Satt 22-6 och stirrade ut över 4 bryggor, noterade båtar som kom dit och bilar som kom och lämnade. Hur mycket hände? 1 båt kom in, 2 bilar åkte iväg....på 8 timmar! Största nöjet annars var den stunden varje timme när man skulle ut med ficklampa och reflexväst och gå runt på området och kolla att allt var lugnt... Va gjorde jag övriga tiden? Jag drack ca 2 liter kaffe för att hålla mig vaken, jag som inte ens gillar kaffe. Men jag fick 500 kronor för det i alla fall. Var det värt det? Kanske!

Men något roligare nu då. Såg Knight & Day på bio i tisdags kväll, och den var ju riktigt bra. Rekommenderas att se, really! Måste göras om snart :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahaha det där låter askul och jag är lite skadeglad där hehehe(A)XD

och jag dog när jag läste din kommentar för den va så kul:3 HahahaXD Och jag tycker att du ständigt ska gå runt med tvåan (http://good.kz/adds/EXPERIMENTS/Helmets) bara för att du är från sthlm :9

2010-08-06 @ 16:17:21
Postat av: jossan

haha sjukt kul ju! det hade jag velat sett du :P

ja det gör vi om, den var sjukt bra! är inget fyllo btw! ;p juste, har ny blooooogg haha!

2010-08-10 @ 18:43:08
URL: http://ingenueish.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0