Fuck you very much!

Jävla skitsl, nu är jag riktigt trött på dom. Varför köper man ett busskort för 1500:- när man ändå inte kan använda det under vinterhalvåret. Tågen har varit helt fantastiskt dåliga hela dagen idag. Kommer till Karlberg på morgonen runt 8, och ser att 7.08 tåget inte ens kommit än. Och på kvällen när jag måste hem från att hinna med middagen s¨å är tåget en hel jävla timme sent! Och såklart så finns det där standardmeddelandet "Vi beklagar förseningarna.....". Jag skiter i om dom beklagar det eller inte, gör något åt det istället. Det var ju inte som att snön kom som en överraskning nu, dom har pratat om den i en vecka. Helt otroligt att de kan bli så sjukt överrumplade av det där blaskiga vita varje år.



Lite gladare nyhet är att det bara är 1 månad kvar till Allsvenskan, och jag längtar massor :D

Kommentarer
Postat av: Emmi

den här gången har sl överträffat sej själv.. -.-

2010-02-24 @ 12:26:23

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0