OMG!

Imorgon åker jag till England! So freakin' awesome! Lämnar hemmet vid 7 imorgon och kommer inte hem förrän tisdag kväll. Så nu sitter jag och laddar upp med att fylla på iPoden med massor med musik, allt jag kan tänka mig att lyssna på i England. Ska upp klockan 5.30 imorgon bitti, men det är det värt :D
Och på tal om England så var jag igår på världens största englandfans (antagligen) produktionskonsert. Det var Jossan och hennes klass som satt upp en konsert, och fy fan vad bra det var! Här går jag och tror att hon bara sjunger bra, när hon sjunger helt fantastiskt bra. Det var helt otroligt bra faktiskt :)
Men nu måste jag börja packa, så jag skriver när jag kommer hem på tisdag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh tack! Blir så himla glad! Och det var så himla roligt att du kom :) nästa gång så ska du få din tröja :p

England herregud! Vill också dit! Glöm inte att kolla in vilken fotbollspub du vill jobba i också haha :p

2010-02-26 @ 02:19:11
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0