Out in the blue

Nu har Jossan börjat blogga på engelska, så då tänkte jag börja blogga på spanska bara för att vara lika bra liksom.
Hola! Buenvenido a mi blog nuevo! Voy a escribir para unos minutes de que he hecho hoy. Este mañana me levanto a las ocho mas o menos...nej det här håller inte. Tog mig runt 5 minuter att skriva det där, och det är säkert fullt med fel.
Usch gårdagen var lite halvtråkig sådär. Sov ca 2 timmar natten till måndag, gick i skola 8 - 16, sen på väg hem så somnar jag såklart på tåget. Skulle av vid Karlberg men vaknar till i Älvsjö av en biljettkontrollant. Stapplar hem svintrött vid 6 på kvällen, lägger mig på sängen och somnar igen direkt. Vaknar igen halv 10 på kvällen och kommer på att jag har massor att plugga xD Känns som en lyckad dag.
Sen får snön gärna försvinna nu. Det är mysigt runt jul, men nu är det brun sörja som bara är jättejobbig. Jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha fail! Det känns seriöst som om snön aldrig kommer försvinna, såfort det börjar smälta lite så kommer det nytt igen, fruktansvärt deprimerande...

2010-02-17 @ 20:53:43
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0