Vila i frid, svenska hjältar!

Usch usch usch imorrn ska jag ha tagit 24 bilder i fotografisk bild, och jag har inte börjat än!!! Panik! Haha, hur mycket jag än tar mig i kragen och säger att nu fan ska jag skärpa mig så slutar det alltid med att jag sitter dagen innan i panik och jobbar hela natten i stället. Nej Simon, det här håller inte!
Tycker att alla borde lyssna på det HÄR. Det är en intervju med Johan Palmlövs pappa, där han pratar om sin son
som dog nyligen i Afghanistan. Nu halvkänner jag ju den där familjen, och har varit hemma hos dom några gånger, och deras yngsta son går i min skola, men man behöver inte vara relaterad till någon av offren för att beröras av den här intervjun. Johan ingick i en fredsstyrka som var i Afghanistan för att se till att förhållandena blev bättre för befolkningen, när han och en av hans kompisar blev ihjälskjutna i ett bakhåll. Okej att det är krig där nere, och att folk dör i krig, men att de ger sig på en fredsbevarande styrka är bara sjukt.
Nej usch. Mina tankar går till hans familj och alla som är relaterade på något sätt.
Vila i frid
Johan Palmlöv 4 augusti 1981 - 7 februari 2010
Gunnar Andersson 19 oktober 1978 - 7 februari 2010

Kommentarer
Postat av: Issa

Sjukt äre. Varför bomba dom som bara försöker hjälpa. Varför ens kriga blir less på't! :(

2010-02-11 @ 22:37:59
URL: http://panterholly.blogspot.com
Postat av: Jossan

Ja usch, så fruktansvärt alltihop :(

Haha ja men det blir fel ibland :p haha ja det ska du väl kunna få, annars är du välkommen på våran signering efter konserten haha :p

2010-02-12 @ 07:53:14
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0