Another day is here and I am still alive

They have arrived! Oh they are finally here! Öhö jag pratar såklart om BILJETTERNA TILL STUDENTSKIVAN! Jag fick dom idag och kan börja sälja. Det gjorde ju en inte lite taggad på att få ha sin studentskiva. 18 april smäller det, och jag längtar som fan :) Det kommer bli så sjukt awesome!

Något som inte är lika awesome är religionsprovet på fredag om Hinduism och Buddhism, fy fan. Jag är inte riktigt igång med pluggtempot sen jullovet, så varenda litet pluggmoment blir helt förstörande för mig ^^ Men det är väl lika bra att vänja sig, så man kan få mvg på matteprovet sen nästa vecka. Jag är inte lite skoltrött, längtar tills studenten!

Studentskiva på skyddsrummet! 18/4 2010!

Kommentarer
Postat av: Joss

Åh då kan ju jag komma ju :p exakt en månad efter att jag fyller 18! :D

2010-01-13 @ 21:52:04
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0