Happy new year!

Gott nytt år allihopa! :D Sisådär 7 dagar i efterskott, men bättre sent än aldrig. Gott nytt decennium dessutom!

Nyår för min del var rätt lugn, då jag inte orkade dra på nån fest. Istället var det jag och 3 andra som var hemma och hade kul, med bland annat sing star och sen fyrverkerier. Vet inte om det är en killes gener som gör det, men det är kul att spränga upp saker. Dock så avstod jag Gurra och Ihs förslag att göra egna fyrverkeripjäser, känns som att jag vill behålla mina fingrar åtminstone ett år till^^ Men det var ett bra slut på ett år, som hade sina med och motgångar.

Det började ju väldigt bra i Brasilien med sol, bad, exotiska drinkar med frukter som man aldrig hört talas om i sig. Nyår där var ju lite annorlunda. Istället för att stå i snön och frysa så sprang alla ut i vattnet vid tolvslaget och hoppade över 7 vågor, samtidigt som man önskade sig något. Självklart drattade ju jag och blev helt genomblöt, men det var ändå en speciell upplevelse.

Sen fortsatte året med med och motgångar. Jag blev av med en av de bästa (trodde jag!) vänner jag någonsin haft. Har inte riktigt fattat vad som hände där fortfarande. Men samtidigt fick jag se världens bästa band live, och fick åka till Storvreta igen, och till Mora för att spela innebandy. Dessutom ett väldigt bra sommarlov :)

Men återigen, gott nytt år allihopa!




Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0