It's gettin' hot in here

Ibland så är det helt okej att plugga, som nu. Sitter framför våran braskamin med en kopp varm choklad, en religionsbok och lite halvlåg musik på Spotify. MED PREMIUM (Kände att det var viktigt). Brukar inte direkt plugga vid brasan, men eftersom skolan vägrar laga värmen så kommer man hem som en levande isbit varje dag. Sen kom de på idén med att ha vissa fönster som inte går att stänga. Men vi får ha mössa, jacka, halsduk etc på oss så man överlever nästan iaf :)

Sen har jag märkt att The Strokes är ganska bra pluggmusik! Fast egentligen vet jag inte alls hur pluggmusik borde låta. Men Is this it-albumet är riktigt melodiskt och ganska diskret. Jag gillarTTT! Länk


Lite photoshop.... vet inte vad jag tycker ^^


Kommentarer
Postat av: J

Vad är TTT? :P

Haha snygg ju, med new found gloryyy! :D

2010-01-15 @ 20:58:24
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0