Long time no see

Ett tag sen jag bloggade nu, men har inte hittat tid och motivation att skriva, och inte haft något speciellt att skriva om heller. Men nu så.
Kan väl börja med skolan, därmin sista termin på gymnasiet har officiellt börjat nu (börjar vecka 3 av någon anledning) och mitt schema är ju i stort sett helt öde! Jag har haft mitt sista matteprov, och gjort klart min sista svenskauppgift! Det är ju nästan värt att fira. Jag kommer aldrig mer behöva lösa en differentialekvation liksom, iaf inte på gymnasiet! Till och med mitt iv börjar bli kul och bra. Det är ganska skönt att gå ut och fota och leta motiv en måndagmorgon, lite som musiken var förut.
Ett tag sen jag bloggade nu, men har inte hittat tid och motivation att skriva, och inte haft något speciellt att skriva om heller. Men nu så.
Kan väl börja med skolan, därmin sista termin på gymnasiet har officiellt börjat nu (börjar vecka 3 av någon anledning) och mitt schema är ju i stort sett helt öde! Jag har haft mitt sista matteprov, och gjort klart min sista svenskauppgift! Det är ju nästan värt att fira. Jag kommer aldrig mer behöva lösa en differentialekvation liksom, iaf inte på gymnasiet! Till och med mitt iv börjar bli kul och bra. Det är ganska skönt att gå ut och fota och leta motiv en måndagmorgon, lite som musiken var förut.
Schemat... sista lektionen på måndag och fredag har jag inte

Jag har en ny favoritfilm! The Butterfly Effect. Såg den för några veckor sen och den var sjukt bra. Har aldrig tyckt att Ashton Kutcher varit en jättebra skådis, men han var fruktansvärt bra i den här filmen, och seriös för en gångs skull. Tror aldrig jag sett han seriös i en film eller serie förut. Men alla borde se den, riktigt bra! Måste gå på bio snart också! Vill se Avatar 3D och Sherlock Holmes med någon. Speciellt Sherlock Holmes som verkar tokigt bra!
Ni får en spellista också, eller två kanske. Först en här med bra bakgrundsmusik eller vad man ska säga. Har den på när jag pluggar. Älskar Smashing Pumpkins-låtarna, och den med The Fray är nog det enda bra som någonsin kommit från Grey's Anatomy (och där förolämpade jag varje tjej mellan 9 och 27? ^^). LÄNK
Den andra är med allt jag någonsin lyssnat på i princip. Jag la bara in allt jag lyssnade på ett tag :) LÄNK

Kommentarer
Postat av: Joss

Är så stört avis på sitt schema, eller din fritid kanske jag bör kalla det :p sherlock holmes var galet bra, fruktansvärt rolig och han är så smart, älskar sånna filmer, min kompis sa verkligen att det var en typiskt mig film :p och så världens hetastw Jude Law bör tilläggas ;) greys är asbra, vad finns det att klanka ned på?? :o såg ett avsnitt senast idag haha :p

2010-01-27 @ 00:21:11

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0