Panic! At the...home?

Fråga till er nu, hur lyckas man försova sig när man börjar 11.45 och har 5 minuter buss till skolan? Svar: Jag har ingen aning, men jag lyckas tydligen ändå. Fick lite panik där när jag vaknade och klockan var 11.50. Jobbigt att komma för sent, men ännu jobbigare att komma försent när man börjar så sent. Det känns så misslyckat på något sätt.
Något jag fick mer panik över var dock när jag kom hem och skulle starta Spotify. Då ser jag en virusvarning från Norton Antivirus, och sen AVINSTALLERAR Norton mitt Spotify!! Det gick dessutom inte att installera igen, för det hade bestämt sig för att Spotify innehöll virus. Då fick jag inte lite panik, och jag fick dessutom skriva 2 uppsatser utan någon musik. Det var ovanligt. Det löste sig dock sen, så det är okej nu.
En sista fråga får ni... hur är det här musik? Hela texten är två ord, och sen har han satt in en ljudfil, och klart liksom. Nä, inte bra!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha tänk att sitta och lyssna på sån skit på ipoden på tåget, skulle bli gaalen xD

2010-01-28 @ 23:03:46
Postat av: Jossan

Haha men varför inte! Den är lätt värd att se igen :) Du kan få tillbaks din tröja då också haha :p när då? :)

2010-01-31 @ 16:55:21
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: jossan

Haha så bra för dig, för mig är det väl ungefär helt tvärt om! :p haha men typ fredag eller lösdag kanske?

2010-01-31 @ 21:01:46

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0