Pride

Jamen då var det pridefestival igen då. De homosexuella överöser staden och går i parad utklädda till både det ena och det andra, och det är ju trevligt......maybe not. Ni får absolut inte missförstå mig när jag säger det här, men jag tycker att hela pridefestivalen är en så fantastiskt usel och dåligt genomtänkt idé att den inte borde finnas. Som sagt missförstå mig inte. Det jag förstått är att pridefestivalen är till för att få homosexuella mer accepterade i samhället, och få folk att vara stolta över sin läggning. Jag har absolut inget emot homosexuella, och folk som dömer folk efter deras läggning har inte alla skruvar helt fastsatta, men jag tycker man gör det här på helt fel sätt. Om man vill få homosexuella accepterade i samhället så tror jag inte alls det är rätt sätt att klä ut sig i strutsfjädrar, klänningar och dildos fasttejpade i pannan. Det känns lite som att säga åt ett mobbat barn att börja bete sig mer udda än vanligt, det funkar inte. Eller så har jag missförstått syftet med festivalen helt och hållet, och då får någon gärna säga till :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

ASNICE!!!! Jag hoppas du tittade:o

Jag gillar bögar och först tyckte jag att du va knäpp i början av inlägget men du har en poäng :L

2010-08-01 @ 00:00:11
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0