I want you to want me

Här var det bra länge sen man tittade in, och det verkar verkligen inte ha hänt mycket här. Sveriges minst besökta blogg 2010 på g? Jo jag tackar ja. Men det är väl så det blir när det blir sommar. För det är ju verkligen sommar nu, med sol (nåja nu regnade det visserligen idag) och värme, och barnen leker utomhus, spelar kula och annat poetiskt nostalgisomrigt. Då blir det inte mycket tid över att sitta och skriva i en blogg som bara jag läser ändå, utom som nu mitt i natten.

Anyway....sommaren hittills kan jag sammanfatta med ett ord, AWESOME! För det första så är det ju fotbolls-VM, så sommaren är ju bra vad som händer egentligen, med fotboll i stort sett varenda dag, för det är ju inte fy skam. Visserligen är det snart slut, till min stora sorg och till den normala världens stora lättnad. Fotbollen har varit en höjdpunkt så klart, men det har ju också lett till ganska skrämmande nivåer av tv-tittande vissa dagar. 61 matcher spelade så här långt, 1h 45min per match, och jag har sett i stort sett alla...Jag tror inte ens att jag vill veta hur mycket tid framför dumburken det är. Totally worth it though.

Men jag har ju inte bara suttit inspärrad framför en TV hela sommaren, det vore ju lite smått tragiskt...faktiskt. Jag menar matcherna börjar ju inte förrän halv 2, innan dess hinner man med massor ;). Det har varit en rätt så händelsefull sommar ändå, med diverse grillningar, bad (JAG HAR BADAT I SVERIGE, RESPEKT!) och det ena med det andra. Jag trodde jag skulle sakna klassen något enormt men man har träffat dom så ofta att man inte riktigt hunnit med det, utan man har träffats ganska ofta ändå. Inga depressionsattacker än iaf ;)

Och imorrn bär det av till Tunisien! Är färdigpackad och nyklippt (förbannat kort blev det). 1 vecka på stranden på ett all-inclusive hotell nere vid stranden... känns som en helt okej semester eller vad säger ni? Jag kanske till och med kommer bli lite smått brun till och med! Fast det känns betydligt troligare att jag kommer bli så röd att hudcancer är runt hörnet ^^

Kommentarer
Postat av: jjj

hahaa ja akta dig, smörj in dig ordentligt nu! Det är bättre att inte få nån färg alls än att bli röd! haha säger jag bara för att du inte får bli brunareän mig haha :P

2010-07-08 @ 13:51:44
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0