Adventure is out there!

Studentskiva ikväll! Inte min, men parallellklassens :D Kommer bli helt sjukt awesome om man slipper en viss jobbig person haha. I vanliga fall avskyr han mig, men av någon anledning så vill han ytterst gärna ta egobild med mig på varenda jävla studentskiva, och låtsas vara min bästa vän. Hatar han mig så får han väl stå för det iaf, och eftersom det enda han gör är att prata ner mig bakom min rygg så känner jag att han inte tycker om mig. Stå för att du hatar mig! Din....din....bakladdande gräsklippare. Och lär dig sjunga när du ändå håller på. Så nu har jag skakat av mig lite haha, men iaf, det kommer bli galet roligt, det enda jobbiga är att det ska vara så jävla finklätt med kavaj och hela baletten ^^
Sen måste jag säga att jag älskar nya Spotify, med ihopslagningen med Facebook och det. Det gör saker så mycket lättare :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Omg simon du är den enda som gillar nya spotify kan jag ju tala om för dig.

Det suger!

Din kuk:O

2010-05-09 @ 19:53:27
URL: http://zebrakajsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha håller med henne ovanför, Jag hittar knappt till mina egna listor längre haha :p

Men herregud konfrontera honom och ta avstånd själv! Haha

Jag ska jobba varje dag i helgen och en kompis fyller 18 så det blir utgång typ varenda kväll ;) men sen då... Fąr fôrsôka hitta nån bra tid :)

2010-05-10 @ 00:17:06
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0