Freestyler raka maka fon

Men äh, hela inlägget försvann ju...galet ovärt. Men ska iaf skriva lite om studentskivan, som vi ju hade på skyddsrummet vid Söder Mälarstrand! Det var galet kul att få fira studenten med klassen och några vänner. Om vi börjar med middagen så var det awesome redan där. Frida och Elin hade suttit och knåpat på "klassens...." utmärkelser, och dom var riktigt roliga....och elaka haha. Jag blev klassens störningsmoment, stämmer det in på mig? xD Alla har sagt att det är jätteklockrent, men jag vet inte jag. Jag fick t.o.m rådet att tatuera in det i pannan, men iaf! Alla i klassen hade fått små uppdrag också, som skulle vara pinsamma, och som vi skulle göra under middagen. Mitt var att jag skulle prata som en sportkommentator och kommentera händelserna kring bordet, och som jag gjorde det! Tror jag får jobb på tv som sportkommentator tack vare det där, shit!
Men sen efter middagen så började ju själva festen också, och vad kan man säga? Länge sen jag hade så kul. Lokalen var fullkomligt knökfull, och alla dansade, man hade inget val! Man drogs med, vare sig man ville eller inte. DJ:en va skitbra, och i baren stod tydligen Paradise Hotel-Stefan, vilket drog dit massa tjejer. Men usel som bartender var han, eller iaf långsam. Tog en evighet innan man fick det man ville ha ^^ Men det var massor med roliga människor, och allt var i stort sett awesome ^^ Ni som inte var där, synd för er :D
Till slut vill jag bara säga att den var mycket bättre än parallellklassens skiva :)

Kommentarer
Postat av: j

Haha alltid! :p

Men nu måste vi ses snart, vill ha mina skivor haha ;) visst kosta dom typ 100 kr per skiva? :)

2010-05-07 @ 08:48:29
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Josssss

Haha vi vet inte hur man pratar med varann annars :p

Jamen gud va bra :) ja herregud nu måste vi ses! Fast när haha jag är upptagen mest hela tiden haha :p <3

2010-05-09 @ 02:35:16

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0