Hola mis amigos!

Una cosa raro ha pasado. Me di cuenta de que echo de menos español. Creo que lo es muy extraño, porque no le gustaba hace un año. Jaja ni som fattar, kul för er :D Ni andra, sorry! Men iaf, på fredag så är det exakt 2 veckor tills jag tar studenten!!! 12 skoldagar! 16 vanliga dagar! Sen är gymnasiet slut! För evigt. För 2 veckor sen hade jag mitt sista kemiprov, och snart har jag mitt sista biologiprov, och mitt sista religionsprov, och mina sista inlämningar. Jag är snart klar med ALLT! (tills det börjar igen på högskolan, men det räknas inte). Utspring klockan 12 på fredag den 4 juni. :D:D:D:D:D:D
PS. Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: jjjjjj

du skriver på spanska bara för att reta mig eller hur? :P

haha blir det inte lite sorgligt då, nån liten tår kommer du väl fälla? haha jag kommer nog sakna gymnasiet rätt mycket, fast ändå kommer man känna sig fri... haha fast du ska ju plugga direkt så så var det med den friheten :p

2010-05-19 @ 22:01:41
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/
Postat av: Rebecca

simon.. man saknar inte spanska:O och jag kräver att du bara pratar spanska med mig om du ska träffa mig.

OFTA 4 JUNI:O Pallaaaa.

2010-05-20 @ 19:36:50
URL: http://zebrakajsa.blogg.se/
Postat av: jossss

haha bra där, filma det är du snäll :P

haha men där ser man, vi borde seriöst satsa på englandsplanen och paramore stalking planen, hänga på deras turné buss hela dagarna! :P

2010-05-20 @ 22:37:07
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0