Sommar och sol, och vi har kort tight kjol!

Haha nu är man tydligen en kuk också....bara för att man gillar nya spotify. Kul när man har så gulliga vänner :)

Skivan visade sig vara rätt bra ändå, men jag mådde ju helt fantastiskt dåligt dagen efter. Tequila är farligt för en, men gott. Tydligen så hittade jag inte hem själv utan fick lite småhjälp haha, awkward!
Och ikväll blir det grillning hemma hos en klasskompis, lite awesome det med faktiskt. Har köpt in öl (visserligen folköl...menmen), rostbiff och potatissallad, kommer bli massor av gott.


Skriver bara om massa småsaker nu känner jag, men det får fortsätta så! Det blev bestämt för några dagar sen att jag minsann ska till Tunisien i sommar. Den ni! Sola i 1 eller 2 veckor, vet inte riktigt. Hur som helst riktigt kul. Jag var där för några somrar sen och det var riktigt bra. Nån som vill boka plats i resväskan?


Spotify: Låtarna man aldrig tröttnar på (om man inte heter Poya)

Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0