Weekend!

Jag känner att jag nästan bara skriver när det är söndag kväll och det är skola dagen efter, men men. Det har iaf varit en skitbra helg :) På fredagen så var det gubbskiva på skolan med hela underbara NT-gymnasiet. Har seriös separationsångest inför studenten nu, kommer sakna många. Men skivan var bäst. Först var det middag som var typ skolmat deluxe, och då började man ångra att man betalade 150 :-, men sen blev det bättre när lärarna skulle showa lite. Till och med de tråkigaste lärarna blev roliga ^^

Men det bästa var efter middagen, för då blev det öppen bar och livemusik. Rektorn hade fixat tillstånd att sälja alkohol (hennes första bra beslut för övrigt), och det blev dans och skratt. Lärarna blev fulla och började festa som jag aldrig sett förut. De kunde verkligen inte dansa, men nog fan försökte dom! Det var bland det roligaste jag sett i hela mitt liv. Nej fyfan, den här skolan kommer jag sakna...

Studenten kommer bli den roligaste stunden i mitt liv, men också bland dom sorgligare :/

Kommentarer

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0