You and you and you and you

Här gick det så fort att jag glömde berätta om lördagen också :) Först blev det middag på Lilla rött med Gurra, eftersom jag inte var välkommen hemma ^^ Men det var inte grejen, så läs vidare nu! Läser ni? .... BRA! Sluta inte med det. Frida drog nämligen ut mig på krogen, närmare bestämt Ace. Jag var lite småskeptisk, eftersom jag knappt kände någon utom Frida och Elin. Men det blev så kul! Det var första gången som jag gick på krogen och faktiskt kände igen musiken som spelades, och nog fan blev det roligare då. Folket man var där med var skitroligt, och jag fick min Tequila, så allt blev bra. Dansade som en idiot också, till musik som Johnossi, MGMT, Babyshambles, You Met at six och lite annat mysigt! Alla som gillar bra musik rekommenderas att gå dit!

Klubb Ace, Sveavägen vid nedgången till tunnelbanan vid Hötorget. Mycket bra. Jossan...nästa gång är du med, mkej?

Kommentarer
Postat av: Jaaaaaa!

Dude! Spela dom you me at six på krogen!! Fan jag är så med nästa gång och då drar vi diiit!! :D

Asso lyssna på motion city soundtrack, deras låtar "even if it kills me" och "the conversation" är helt fantastiska verkligen! :D

2010-05-31 @ 15:38:50
URL: http://yyourssincerely.blogg.se/

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0