You get what you give

Oh my god, länge sen man var här inne nu. Det har varit extremt mycket att göra senaste veckorna, med ett trasigt projektarbete som inte ville fungera och ett evigt flängande på studentskivor (poor me huh?). Men nu börjar det lätta upp lite på pluggfronten iaf. Bara ett prov per vecka tills jag går ut. Och projektet blev klart till slut! Vi fick den att fungera vid kl 20 kvällen innan inlämning, så vi hade god marginal! nat.
Men iaf, finns rätt mycket att berätta känner jag. Men jag börjar med det som hände idag, så får vi gå bakåt senare! Det var ju valborg! som jag hatar... Jag gillar inte dagarna då man "SKA" dricka sig superfull. Men valborg är ju dessutom den ökända fjortishögtiden, då gatorna fylls till bredden med denna art som dricker sig fulla på alkoholfritt. Men de kan man ignorera, även om de är bra irriterande! Min kväll började istället i Viksjö vid brasan med några kompisar, och efter det så åkte vi hem till en och snacka, drack öl och kollade film. Lite sådär småmysigt bara haha. Men det var kul iaf, till skillnad från vägen hem, då jag missade bussen hem med 1 minut och fick knalla i 40 minuter för att komma hem. Promenaden gjorde mig dessutom jättepigg och ja....här är jag nu!

Kommentarer
Postat av: Issssaaaaah

Vafan skrev du inte med att du prata med mig när du gick fööööör?

2010-05-01 @ 09:38:25

KOMMENTARER

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0